Typ wydarzenia:
Data wydarzenia:
Godzina:
Czas trwania:
Webianrium (Zoom)
1 stycznia 2024
19:00 (czasu polskiego)
około 90 min
Tytuł:
“Poczuj to, co czuje druga osoba”
Pierwszy webinar nowej serii webinarów “Akademia Pana Kleksa 2.0″.
Organizatorzy:
Edukacja SEN
Kontakt:
Lucyna Bzowska + 48 608 091 447
Darmowy webinar
OPIS
Nowa seria webinarów
Akademia Pana Kleksa 2.0
Zapraszamy na cykl webinarów opartych na przesłaniu nowej ekranizacji powieści Jana Brzechwy.
Czego możemy nauczyć się z “Akademii Pana Kleksa”?
Jakie wartości niesie za sobą nowa adaptacja filmowa?
Na co zwrócić uwagę przy omawianiu lektury lub obejrzanego filmu?
Przy współpracy z ekspertami z dziedziny pedagogiki, psychologii i socjologii, chcemy dać nauczycielom garść inspiracji do pracy na lekcjach języka polskiego, godzinach wychowawczych czy edukacji wczesnoszkolnej.
Zapraszamy do udziału w naszych darmowych webinarach!
2. Czym jest, a czym nie jest empatia.
3. Empatia, współczucie, litość, a może sympatyczne politowanie – różne oblicza “bycia przy”.
4. Empatyczny nauczyciel jako wystarczający i niezbędny element rozwoju emocjonalnego dziecka.
5. Proste kroki empatycznego słuchania, czyli wykorzystaj to, co już masz w sobie.
SERDECZNIE ZAPRASZAMy!
PRELEGENTKA
Kinga Maciaszczyk
Magister filologii polskiej specjalność nauczycielska (Uniwersytet Szczeciński; pięcioletnie jednolite studia stacjonarne), magister psychologii specjalność psychologia społeczna (Uniwersytet Szczeciński; pięcioletnie jednolite studia stacjonarne), logopeda i terapeuta pedagogiczny (Uniwersytet Szczeciński; studia podyplomowe) oraz surdopedagog (ODN Gloker; kurs kwalifikacyjny). Konsultant Szkoła z TVP (klasa 4 SP). Psycholog, trener, szkoleniowiec.
Prowadzi warsztaty z zakresu psychologii i procesu nauczania, doradca metodyczny w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli ZCEMiP w Szczecinie, współpracuje z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli Wspólnota Polska jako trener ODN, prowadzący webinaria, kursy on-line, warsztaty i szkolenia dla nauczycieli polonijnych.
W pracy dydaktycznej łączy wiedzę z zakresu psychologii z metodyką nauczania języka polskiego. Zafascynowana neurodydaktyką, neurokognitywistyką i psychologią pozytywną, nieustannie poszukuje inspirujących innowacyjnych i kreatywnych metod nauczania języka polskiego i wspierania rozwoju psychofizycznego ucznia, podzielając zdanie Plutarcha, że Umysł nie jest naczyniem, które trzeba napełnić, lecz ogniem, który należy rozniecić.