zeszyt-cwiczen-wydawnictwo-edukacjne-sen-irlandia

Regulamin

kolorowanki-wydawnictwo-edukacja-sen-irlandia
matematyka-geometria-dodawanie-wydawnictwo-edukacyjne-sen-irlandia
dodawanie-matemetyka-wydawnictwo-edukacja-sen

Regulamin księgarni internetowej
edukacjasen.pl

Fundacja EduSEN
Przylepki 5B, 63-112 Brodnica
NIP 785-18-11-498, REGON 389148818
KRS 0000905484
Nr konta: 39102041600000260202529188
Bank: PKO Bank Polski SA (BPKOPLPW)


Nasze zasady. Dostawa i reklamacje.

1.Oferujemy szeroki wybór podręczników, książek, gier, programów, scenariuszy, pomocy naukowych oraz innych produktów edukacyjnych dostępnych online. Szczegóły naszej oferty znajdziecie na stronie: www.edukacjasen.pl/sklep.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

📧 Email: wydawnictwo@edukacjasen.pl

📞 Telefon: Alina: +48 660 014 817, Marianna: +48 575 594 146. 

2. Mamy dla Was ceny w: PLNFUNTACH, DOLRACH lub w EURO.

3. Obowiązuje Was i Nas cena z dnia, godziny i minuty zakupu.

4. Ceny możemy zmieniać w zależności od sytuacji na rynku lub zmian kursów walut.

5. Ceny za przesyłkę są uzależnione od miejsca i kraju, dla którego jest realizowane zamówienie, a prawo do ich zmiany w zależności od sytuacji na rynku zastrzegamy sobie z góry jako niezbywalne.

6. Płacić w księgarni i sklepie Edukacji SEN można za pomocą: przelewu bankowego, przelewu elektronicznego, karty kredytowej lub płatniczej.

7. Wasze zamówienie trafi do realizacji natychmiast po: przesłaniu przez Was potwierdzenia przelewu lub dokonania autoryzacji karty kredytowej lub płatniczej.

8. Księgarnia (sklep internetowy) Wydawnictwa Edukacyjnego SEN wysyła zamówione produkty za pośrednictwem poczty lub kuriera po uzgodnieniu szczegółów wysyłki i dostawy z kupującym i po otrzymaniu i potwierdzeniu płatności od kupującego.

9. Terminu realizacji zamówienia.

Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w najbliższym możliwym terminie po dokonaniu wpłaty, standardowo do 2 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach, takich jak okresy sezonowe, czas realizacji może wydłużyć się maksymalnie do 4 dni roboczych. Większe zamówienia, takie jak palety realizujemy w terminie do 7 dni roboczych.

10. Termin dostawy.

a). Terminy doręczenia Poczta Polska.

Poczta Polska na terenie Polski.

Paczki standardowe (priorytetowe), dostawa na terenie Polski zwykle trwa 1-2 dni robocze.

Paczki ekonomiczne zwykle dostarczane są w ciągu 2-5 dni roboczych.

 Poczta Polska w obrocie zagranicznym.

Przesyłka priorytetowa: doręczane są zgodnie z terminami określonymi w Informacjach dodatkowych dotyczących usług pocztowych w obrocie zagranicznym.

Załącznik 1

Przesyłka ekonomiczna: określone zostały szacunkowe terminy doręczenia paczek, gdzie D – oznacza dzień nadania paczki, n – oznacza liczbę dni roboczych między dniem nadania a doręczenia

Załącznik 2

 

b). Terminy doręczenia usługa kurierska.

Czas dostawy paczki kurierem w Polsce zależy od kilku czynników, takich jak wybrana firma kurierska, rodzaj usługi (ekonomiczna czy ekspresowa) oraz godzina nadania paczki. Oto ogólne ramy czasowe:

Standardowe przesyłki kurierskie: czas dostawy: 1-2 dni robocze.

Ekspresowe przesyłki kurierskie: czas dostawy, tego samego dnia lub na następny dzień roboczy rano.

Standardowe przesyłki zagraniczne (Europa).

Przesyłka może być transportowana drogą lotniczą (ekspresowe przesyłki zagraniczne), jak i drogą morską (dłuższa metoda). Na czas dostawy przesyłki kurierskiej tego typu ma również urząd celny. Zazwyczaj większość przesyłek zagranicznych dociera do odbiorcy w 7 do 14 dni.

Działamy na całym świecie i jesteśmy uzależnieni od dostaw kurierskich z Polski oraz firm kurierskich działających w miejscu Twojego zamieszkania  lub pracy. Czas dostarczenia Twojego zamówienia jest uzależniony od miejsca, do którego jest wysyłane (Polska, Europa, Stany Zjednoczone itd.) Szacowane terminy dostaw mogą się zmieniać w zależności od okoliczności niezależnych od nas, takich jak warunki lokalne czy sytuacje wyjątkowe. Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki docierały na czas.

11. Ilość produktów umieszczonych w koszyku oznacza ilość produktów zamówionych.

12. Zmian w zamówieniu można dokonywać telefonicznie lub mailowo, nie później niż do planowanego i umówionego dnia i czasu wysyłki.

13. Wszelka korespondencja pomiędzy księgarnią ( sklepem internetowym) Edukacji SEN a kupującym prowadzona będzie drogą mailową lub telefoniczną.

14. Kupujący każdorazowo otrzyma potwierdzenie dokonania zakupu, informacje dotyczące realizacji zamówienia oraz dostarczenia  przesyłki.

15. W przypadku braku płatności kupujący każdorazowo otrzyma informację o niedopełnieniu obowiązku płatności za zamówione produkty.

16. Klient ma prawo zwrotu zakupionych produktów do 14 dni od czasu otrzymania przesyłki. Pieniądze zwracamy tylko za produkty odesłane na koszt klienta, które zostaną zwrócone i dotrą do nas w nienagannym stanie. Nie zwracamy kosztów wysyłki, jako usługi zrealizowanej zgodnie z zamówieniem.

17. Reklamacje przyjmiemy i zrealizujemy w przypadkach: otrzymania przez kupującego produktów z wadą fabryczną, uszkodzenia produktów w trakcie transportu, niekompletnych zamówieniach dostarczonych do klienta. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od jej otrzymania.

18. Klient ma prawo do wymiany uszkodzonego towaru lub zwrotu pieniędzy, gdyby taka wymiana okazała się niemożliwa.

Regulamin

księgarni internetowej
edukacjasen.pl

Fundacja EduSEN
Przylepki 5B, 63-112 Brodnica
NIP 785-18-11-498, REGON 389148818
KRS 0000905484
Nr konta: 39102041600000260202529188
Bank: PKO Bank Polski SA (BPKOPLPW)


Nasze zasady. Dostawa i reklamacje.

 

  1. Oferujemy i sprzedajemy podręczniki, książki, gry, programy, scenariusze, pomoce naukowe i inne produkty edukacyjne przez Internet. Zgodnie z ofertą ze strony www.edukacjasen.pl/sklep

    Zamówienie możecie też złożyć na adresy mailowe: alina.godlewska@szkolasen.com lub marianna.brzozowska@szkolasen.com lub przez telefon. Dzwońcie do Ali  +48 505 440 030, Marianny +48 575 594146 lub Tomka +353 879525462

  2. Mamy dla Was ceny w: PLN, FUNTACH lub w EURO. Do wyboru.
  3. Obowiązuje Was i Nas cena z dnia, godziny i minuty zakupu.
  4. Ceny możemy zmieniać w zależności od sytuacji na rynku lub zmian kursów walut.
  5. Ceny za przesyłkę są uzależnione od miejsca i kraju, dla którego jest realizowane zamówienie, a prawo do ich zmiany w zależności od sytuacji na rynku zastrzegamy sobie z góry jako niezbywalne.
  6. Płacić w księgarni i sklepie Edukacji SEN można za pomocą: przelewu bankowego, przelewu elektronicznego, karty kredytowej lub płatniczej.
  7. Wasze zamówienie trafi do realizacji natychmiast po: otrzymaniu potwierdzenia otrzymania Waszego przelewu lub dokonania autoryzacji karty kredytowej lub płatniczej.
  8. Ilość produktów umieszczonych w koszyku oznacza ilość produktów zamówionych.
  9. Informacje o planowanym czasie kompletowania zamówienia, realizacji oraz czasie wysyłki i terminie odbioru znajdziecie na stronie przy opisach produktów. O wszystkich planowanych i nieplanowanych zmianach poinformujemy Was drogą mailową lub telefoniczną.
  10. Zmian w zamówieniu można dokonywać telefonicznie lub mailowo, nie później niż do planowanego i umówionego dnia i czasu wysyłki.
  11. Wszelka korespondencja pomiędzy księgarnią ( sklepem internetowym) Edukacji SEN prowadzona będzie drogą mailową lub telefoniczną.
  12. Kupujący każdorazowo otrzyma potwierdzenie dokonania zakupu i informacje realizacji zamówienia i dostarczenia  przesyłki.
  13. W przypadku braku płatności kupujący każdorazowo otrzyma informację o niedopełnieniu obowiązku płatności za zamówione produkty.
  14. Księgarnia (sklep internetowy)Wydawnictwa Edukacyjnego SEN wysyła zamówione produkty za pośrednictwem poczty lub kuriera po uzgodnieniu szczegółów wysyłki i dostawy z kupującym i po otrzymaniu i potwierdzeniu płatności od kupującego.
  15. Klient ma prawo zwrotu zakupionych produktów do 14 dni od czasu otrzymania przesyłki. Pieniądze zwracamy tylko za produkty odesłane na koszt klienta, które zostaną zwrócone i dotrą do nas nienagannym stanie. Nie zwracamy kosztów wysyłki, jako usługi zrealizowanej zgodnie z zamówieniem.
  16. Reklamacje przyjmiemy i zrealizujemy w przypadkach: otrzymania przez kupującego produktów z wadą fabryczną, uszkodzenia produktów w trakcie transportu, niekompletnych zamówieniach dostarczonych do klienta. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni.
  17. Klient ma prawo do wymiany uszkodzonego towaru lub zwrotu pieniędzy, gdyby taka wymiana okazała się niemożliwa.

0
    0
    Twój koszyk
    Niestety, Twój koszyk jest nadal pusty :(Księgarnia

    Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Szczegóły w naszej polityce prywatności

    Przejdź do treści