Typ wydarzenia:
Data wydarzenia:
Godzina:
Czas trwania:
Webianrium (Zoom)
14 marca 2024
19:00 (czasu polskiego)
około 90 min
Tytuł:
Tożsamość “Jaki jest mój poziom piegów?”
Trzeci webinar nowej serii webinarów „Akademia Pana Kleksa 2.0″.
Organizatorzy:
Edukacja SEN
Kontakt:
Lucyna Bzowska + 48 608 091 447
Darmowy webinar
OPIS
Nowa seria webinarów
Akademia Pana Kleksa 2.0
Zapraszamy na cykl webinarów opartych na przesłaniu nowej ekranizacji powieści Jana Brzechwy.
Czy wiesz kim jesteś i jaka jest w Tobie siła? Czym jest Twoja wyobraźnia i jaka jest jej moc? W Akademii Pana Kleksa dzieci musiały odpowiedzieć sobie na te pytania i dbać, aby ich poziom piegów utrzymywał się na wysokim poziomie, bo tylko wtedy mogły zrobić wszystko! W realnym świecie to również jest bardzo istotne, żeby znać swoją tożsamość! O tym właśnie będzie nasz kolejny webinar inspirowany nowym filmem “Akademia Pana Kleksa”.
Podczas webinaru zostaną omówione zagadnienia:
- Jakie są składniki tożsamości?
- Jaką rolę w naszym życiu pełni tożsamość?
- Jak odkrywać tożsamość (swoją i innych)?
Zapraszamy do udziału
w naszych darmowych webinarach!
PRELEGENTKA
dr Stella Strzemecka
Wykładowczyni i badaczka Uniwersytetu Jagiellońskiego, doktor w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki socjologiczne (Instytut Socjologii UJ, 2020), jedna z ekspertek kampanii społecznej „Kto Ty Jesteś?” (2018 – aż do teraz), absolwentka Studium Pedagogicznego UJ (wiedza o społeczeństwie, 2016/2017), badaczka wizytująca Uniwersytetu w Oslo (2014, 2016).
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z migracjami rodzinnymi i politykami integracyjnymi, w tym szczególnie z migracjami dzieci. Eksploruje tematykę adaptacji, wielojęzyczności, wielokulturowości i tożsamości w ujęciu interdyscyplinarnym (m. in. socjologia, psychologia, pedagogika, socjolingwistyka, demografia) oraz wieloperspektywicznym (m. in. głos dzieci, rodzin, nauczycieli, pracowników socjalnych, decydentów politycznych).
W latach 2013-2016 prowadziła badania nad przebiegiem procesu adaptacji dzieci polskich imigrantów w Norwegii (rozprawa doktorska pt. „Uwarunkowania procesu adaptacji dzieci polskich imigrantów. Na przykładzie badań w Norwegii”).
Współpracuje z rodzinami migracyjnymi i szkołami polonijnymi na świecie oraz kadrą pedagogiczną w Polsce i za granicą. Wygłasza wykłady i prelekcje, prowadzi szkolenia i warsztaty. Angażuje się w rozmaite projekty naukowe i edukacyjne, związane z dziećmi-migrantami i kolejnymi pokoleniami urodzonymi na emigracji, starając się upowszechniać ich rezultaty na jak największą skalę.
Autorka materiałów edukacyjnych z serii „Kameleon NEON. W poszukiwaniu ja™
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z migracjami rodzinnymi i politykami integracyjnymi, w tym szczególnie z migracjami dzieci. Eksploruje tematykę adaptacji, wielojęzyczności, wielokulturowości i tożsamości w ujęciu interdyscyplinarnym (m. in. socjologia, psychologia, pedagogika, socjolingwistyka, demografia) oraz wieloperspektywicznym (m. in. głos dzieci, rodzin, nauczycieli, pracowników socjalnych, decydentów politycznych).
W latach 2013-2016 prowadziła badania nad przebiegiem procesu adaptacji dzieci polskich imigrantów w Norwegii (rozprawa doktorska pt. „Uwarunkowania procesu adaptacji dzieci polskich imigrantów. Na przykładzie badań w Norwegii”).
Współpracuje z rodzinami migracyjnymi i szkołami polonijnymi na świecie oraz kadrą pedagogiczną w Polsce i za granicą. Wygłasza wykłady i prelekcje, prowadzi szkolenia i warsztaty. Angażuje się w rozmaite projekty naukowe i edukacyjne, związane z dziećmi-migrantami i kolejnymi pokoleniami urodzonymi na emigracji, starając się upowszechniać ich rezultaty na jak największą skalę.
Autorka materiałów edukacyjnych z serii „Kameleon NEON. W poszukiwaniu ja™