Typ wydarzenia:
Data wydarzenia:
Godzina:
Czas trwania:
Webianrium (Zoom)
9 listopada 2022
19:00 (czasu polskiego)
około 90 min
Tytuł:
Neurodydaktyka, o procesach zapamiętywania i uczenia się. Część 2.
Proces zapamiętywania. Mnemotechniki.
Organizatorzy:
Edukacja SEN
Kontakt:
Lucyna Bzowska + 48 608 091 447
Darmowy webinar
Neurodydaktyka, o procesach zapamiętywania i uczenia się. Część 2
Proces zapamiętywania. Mnemotechniki.
Jeżeli szukasz inspiracji do lekcji angażujących wszystkich uczniów, chcesz realizować podstawę programową, ale w sposób atrakcyjny dla ucznia i Ciebie, chcesz uniknąć monotonii w swojej pracy i obudzić ciekawość poznawczą dzieci… ten warsztat jest dla Ciebie. Poznasz narzędzia i sposoby projektowania własnych lekcji opartych na edukacji sprzyjającej uczeniu się.
Podczas warsztatów:
zrozumiesz, jak działa mózg w procesie nauki,
dowiesz się, co mu sprzyja w uczeniu się, a co mu przeszkadza,
usłyszysz, jak wspierać proces uczenia się (swój lub ucznia), żeby był produktywny i skuteczny,
zyskasz gotowe pomysły i inspiracje do pracy z uczniami;
poznasz mnemotechniki wspierające zapamiętywanie i uczenie się.
GRUPA DOCELOWA:
Nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych
SERDECZNIE ZAPRASZAMy!
PRELEGENTKA
Marta Bodziony
Z zawodu jest nauczycielem języka polskiego, a po ukończeniu studiów podyplomowych z zarządzania oświatą od 2015 roku pełni funkcję dyrektora szkoły. Posiada także kwalifikacje z zakresu psychoterapii, uzyskawszy dyplom na kierunku „Diagnoza kliniczna i psychoterapia” (studia podyplomowe – SWPS we Wrocławiu). Jest także absolwentką Szkoły Trenerów I i II stopnia, realizowanej przez Ośrodek Doradczo – Szkoleniowy w Wałbrzychu oraz Szkołę Trenerów B. B. Kotlińscy. Od kilku lat rozwija warsztat trenerski – głównie w branży edukacyjnej, pracując z nauczycielami, ale także rodzicami i młodzieżą. Ukończyła kurs z zakresu neurodydaktyki oraz pracy z kartami „Points of you” – gra coachingowa do pracy indywidualnej, grupowej oraz zespołowej. W swojej pracy łączy doświadczenie zawodowe z pasją. Na przestrzeń edukacyjną patrzy elastycznie, podążając za potrzebami „dzisiejszych czasów”. W swojej placówce wdraża rozwiązania, które służą uczeniu się. Ponadto wspiera rodziców w rozwoju ich kompetencji rodzicielskich w indywidualnym procesie coachingowym. Prowadzi warsztaty dla nauczycieli i dyrektorów szkół, zapraszając ich do doświadczenia zmiany perspektywy myślenia o edukacji. Jako dyrektor szkoły ukazuje w praktyce, że zmiany, o których mówi są możliwe, a czasem nawet konieczne.