Typ wydarzenia:

Data wydarzenia:

Godzina: 

Czas trwania: 

Webianrium (Zoom)

9 listopada 2022

19:00 (czasu polskiego)

około 90 min

Tytuł: 

Neurodydaktyka, o procesach zapamiętywania i uczenia się. Część 2.

Proces zapamiętywania. Mnemotechniki.

Organizatorzy:

Edukacja SEN

Kontakt:

Lucyna Bzowska    + 48 608 091 447

Darmowy webinar

Neurodydaktyka, o procesach zapamiętywania i uczenia się. Część 2

Proces zapamiętywania. Mnemotechniki.

Jeżeli szukasz inspiracji do lekcji angażujących wszystkich uczniów, chcesz realizować podstawę programową, ale w sposób atrakcyjny dla ucznia i Ciebie, chcesz uniknąć monotonii w swojej pracy i obudzić ciekawość poznawczą dzieci… ten warsztat jest dla Ciebie.  Poznasz narzędzia i sposoby projektowania własnych lekcji opartych na edukacji sprzyjającej uczeniu się.

Podczas warsztatów:

  • zrozumiesz, jak działa mózg w procesie nauki,

  • dowiesz się, co mu sprzyja w uczeniu się, a co mu przeszkadza,

  • usłyszysz, jak wspierać proces uczenia się (swój lub ucznia), żeby był produktywny i skuteczny,

  • zyskasz gotowe pomysły i inspiracje do pracy z uczniami;

  • poznasz mnemotechniki wspierające zapamiętywanie i uczenie się.

GRUPA DOCELOWA:

Nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych

SERDECZNIE ZAPRASZAMy!

PRELEGENTKA

Marta Bodziony

Marta Bodziony

Z zawodu jest nauczycielem języka polskiego, a po ukończeniu studiów podyplomowych z zarządzania oświatą od 2015 roku pełni funkcję dyrektora szkoły. Posiada także kwalifikacje z zakresu psychoterapii, uzyskawszy dyplom na kierunku „Diagnoza kliniczna i psychoterapia” (studia podyplomowe – SWPS we Wrocławiu). Jest także absolwentką Szkoły Trenerów I i II stopnia, realizowanej przez Ośrodek Doradczo – Szkoleniowy w Wałbrzychu oraz Szkołę Trenerów B. B. Kotlińscy. Od kilku lat rozwija warsztat trenerski – głównie w branży edukacyjnej, pracując z nauczycielami, ale także rodzicami i młodzieżą. Ukończyła kurs z zakresu neurodydaktyki oraz pracy z kartami „Points of you” – gra coachingowa do pracy indywidualnej, grupowej oraz zespołowej. W swojej pracy łączy doświadczenie zawodowe z pasją. Na przestrzeń edukacyjną patrzy elastycznie, podążając za potrzebami „dzisiejszych czasów”. W swojej placówce wdraża rozwiązania, które służą uczeniu się. Ponadto wspiera rodziców w rozwoju ich kompetencji rodzicielskich w indywidualnym procesie coachingowym. Prowadzi warsztaty dla nauczycieli i dyrektorów szkół, zapraszając ich do doświadczenia zmiany perspektywy myślenia o edukacji. Jako dyrektor szkoły ukazuje w praktyce, że zmiany, o których mówi są możliwe, a czasem nawet konieczne.