Typ wydarzenia:
Data wydarzenia:
Godzina:
Czas trwania:
Webianrium (Zoom)
31 sierpnia 2022
19:00 (czasu polskiego)
około 90 min
Tytuł:
Kompetencje przyszłości – empatia i myślenie krytyczne jako klucze do sukcesu absolwentów szkoły XXI wieku
Organizatorzy:
Edukacja SEN
Kontakt:
Lucyna Bzowska + 48 608 091 447
Darmowy webinar
KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI – EMPATIA I MYŚLENIE KRYTYCZNE JAKO KLUCZE DO SUKCESU ABSOLWENTÓW SZKOŁY XXI WIEKU
AGENDA SPOTKANIA
Empatia stanowi podstawę wielu kompetencji uznawanych za niezbędne do funkcjonowania w społeczeństwie XXI wieku.
Podczas szkolenia:
- Podejmiemy refleksję o miejscu empatii i kompetencji społecznych w warsztacie współczesnego nauczyciela.
- Zapoznamy się z najnowszymi badaniami dotyczącymi kompetencji przyszłości i umiejętności koniecznych do skutecznego funkcjonowania na rynku pracy i w społeczeństwie.
- Przeanalizujemy psychologiczne aspekty empatii i powiązanych z nią kompetencji, jakie może (i powinna) doskonalić edukacja.
- Określimy cele edukacji i wynikające z nich zobowiązania dla
nauczycieli.
SERDECZNIE ZAPRASZAMy!
PRELEGENTKA
dr Agnieszka Handzel
Nauczycielka języka polskiego, techniki i informatyki, mama,
dyrektorka Budzącej Się Szkoły Podstawowej w Kobielniku, nauczycielka akademicka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Doktorat dotyczący empatii i kompetencji społecznych obroniłam w czerwcu 2022. Jestem metodykiem, członkiem projektów badawczych, autorką narzędzi dydaktycznych i artykułów metodycznych. Wierzę w relacje i dobrą zabawę w edukacji. Swoją pracę opieram na codziennym uczniowskim doświadczaniu i przeżywaniu kontaktu z tekstami kultury. Każdego dnia na nowo wymyślam szkołę, żeby moi uczniowie ruszali w świat pewni siebie i gotowi na nowe wyzwania.
dyrektorka Budzącej Się Szkoły Podstawowej w Kobielniku, nauczycielka akademicka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Doktorat dotyczący empatii i kompetencji społecznych obroniłam w czerwcu 2022. Jestem metodykiem, członkiem projektów badawczych, autorką narzędzi dydaktycznych i artykułów metodycznych. Wierzę w relacje i dobrą zabawę w edukacji. Swoją pracę opieram na codziennym uczniowskim doświadczaniu i przeżywaniu kontaktu z tekstami kultury. Każdego dnia na nowo wymyślam szkołę, żeby moi uczniowie ruszali w świat pewni siebie i gotowi na nowe wyzwania.