zeszyt-cwiczen-wydawnictwo-edukacjne-sen-irlandia

Webinar 27 XI 2024

kolorowanki-wydawnictwo-edukacja-sen-irlandia
matematyka-geometria-dodawanie-wydawnictwo-edukacyjne-sen-irlandia
dodawanie-matemetyka-wydawnictwo-edukacja-sen

Typ wydarzenia:

Data wydarzenia:

Godzina: 

Czas trwania: 

Webianrium (Zoom)

27 listopada 2024

20:00 (czasu polskiego)

około 90 min

Tytuł: 

"Czy dysleksja to tylko problem z czytaniem i pisaniem? Od neurobiologii do terapii..."

Propozycje pracy z lekturą na podstawie „Afryki Kazika”

Organizatorzy:

Edukacja SEN

Kontakt:

Lucyna Bzowska    + 48 608 091 447

Darmowy webinar

AGENDA

„Czy dysleksja to tylko problem z czytaniem i pisaniem? Od neurobiologii do terapii…”

 

  1. Neurobiologia dysleksji

 

  1. Wczesne i późne objawy dysleksji.

 

  1. Dysleksja jako problem życiowy, a nie szkolny

 

  1. Dysleksja a dwu- i wielojęzyczność

 

  1. Jak pomóc dziecku dyslektycznemu (nie tylko w szkole)?

SERDECZNIE ZAPRASZAMy!

PRELEGENTKA

korendo marta

Dr hab. prof. UKEN Marta Korendo

Dr hab. prof. UKEN Marta Korendo jest filologiem polskim, neurologopedą, profesorem krakowskiego Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej oraz kierownikiem Katedry Logopedii i Zaburzeń Rozwoju. Prowadzi diagnozę i terapię dzieci z różnymi zaburzeniami komunikacji językowej – autystycznych, z zespołem Aspergera, z zespołem Downa, alalią, afazją dziecięcą, dyslektycznych i niesłyszących oraz dwujęzycznych. Naukowe zainteresowania kieruje głównie w stronę znaczenia języka dla procesów poznawczych i społecznych, skutecznych sposobów budowania systemu językowego w umysłach dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi ora dzieci dwu- i wielojęzycznych. Jest autorką ponad 60 artykułów opisujących problemy komunikacyjne oraz ich przyczyny i sposoby terapii, monografii „Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych” (2009) i „Językowa interpretacja świata w wypowiedziach osób z zespołem Aspergera” (2013) oraz współautorką „Wczesnej interwencji terapeutycznej” (2007), „Dymensjonalnej diagnozy rozwoju dziecka” (2021) i testu (SWM) do badania  zagrożenia dysleksją. Aktywnie współpracuje ze środowiskiem praktyków-terapeutów, nauczycieli oraz rodziców w Polsce i za granicą, upowszechniając wiedzę o sposobach stymulacji i terapii funkcji językowych i poznawczych.

0
    0
    Twój koszyk
    Niestety, Twój koszyk jest nadal pusty :(Księgarnia

    Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Szczegóły w naszej polityce prywatności