DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
Zarząd Fundacji EDUSEN, zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej pod adresem: https://edukacjasen.pl
Status pod względem zgodności z ustawą
Nasz strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu kilku niezgodności lub włączeń wymienionych poniżej:
- cześć artykułów opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- na stronie znajdują się pliki PDF, DOCX itp. Staramy się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików
osadzając ich zawartość bezpośrednio w serwisie lub zamieszczać pliki w wersji możliwej do odczytania
przez odpowiednie czytniki ekranu, - większość opublikowanych zdjęć i obrazów nie posiada opisów alternatywnych i tytułów, ale staramy się na bieżąco uzupełniać te braki.
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ
Deklaracja dostępności architektonicznej
Siedziba Fundacji EDUSEN mieści się w budynku mieszkalnym jednorodzinnym, składającym się z dwóch segmentów. Do budynku prowadzi jedno wejście, nieprzystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Budynek nie jest ogólnodostępny i nie odbywa się w nim bezpośrednia obsługa interesantów ani realizacja projektów z udziałem beneficjentów.
Fundacja EDUSEN prowadzi działalność projektową poza siedzibą – w przestrzeniach publicznych, instytucjach partnerskich lub innych lokalizacjach przystosowanych do potrzeb uczestników, w tym osób z niepełnosprawnościami.
W przypadku konieczności kontaktu osobistego zapewniamy możliwość spotkania w miejscu dogodnym i dostępnych architektonicznie warunkach, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Dostępności tłumacza języka migowego
Niestety, ale w naszej Fundacji obecnie nie ma zatrudnionej osoby posiadającej uprawnienia tłumacza języka migowego.
Informacje zwrotne
Skargi i odwołania
Każdy ma prawo:
– zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej lub architektonicznej pod adresem mailowym fundacja@edukacjasen.pl lub telefonicznie pod numerem +48 575594146,
– zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
– wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
– dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
– wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
– wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie
zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno
nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty otrzymania zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego drogą elektroniczną:
Dane organu nadzorującego: Rada Fundacji EduSEN.
Adres e-mail Przewodnicząca Rady Fundacji: beata.zakrzewska@interia.pl
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich (www.rpo.gov.pl)
Informacje uzupełniające
- Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji strony internetowej : 2025-06-01
- Data publikacji strony internetowej: 2020-06-01
- Deklarację sporządzono dnia: 2025-03-01
- Ostatni przegląd deklaracji i jej aktualizacja: 2025-05-10